دانلود استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام با روش‌های رایگان و آسان

استوری‌های اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، امکان اشتراک‌گذاری لحظات کوتاه و جذاب را برای کاربران فراهم می‌سازد؛ اما از آنجایی که این محتواها به صورت موقت منتشر می‌شوند، بسیاری از کاربران به دنبال روش‌هایی برای دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه و از طریق راه‌های مختلف هستند. در این مقاله به بررسی روش‌های مختلف این کار و معرفی دانلود استوری اینستاگرام سایت انلاین خواهیم پرداخت.

معرفی روش‌های دانلود استوری اینستاگرام

برای ذخیره استوری اینستاگرام، روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی این روش‌ها خواهیم پرداخت.

1.روش دانلود استوری پیج خود در اینستاگرام

اولین و ساده‌ترین روش برای دانلود استوری، ذخیره استوری‌های خودتان در اینستاگرام است. این روش به شما امکان می‌دهد استوری‌های منتشر شده خودتان را به صورت آرشیو ذخیره کرده و در صورت نیاز، مجددا آن‌ها را مشاهده یا دانلود کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شده و به بخش پروفایل بروید.
  • روی آیکون منو (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه «Archive» را انتخاب کنید.
  • در این بخش از منوی کشویی بالای صفحه می‌توانید آرشیو استوری‌ها را انتخاب کنید.
  • حالا با ورود به هر استوری و ضربه روی سه نقطه مربوط به More، می‌توانید گزینه Save photo را بزنید تا استوری در گوشی موبایل شما ذخیره شود.

فراموش نکنید اگر استوری خودتان را قبل از 24 ساعت پاک کرده باشید، نمی‌توانید آن را در بخش آرشیوها ببینید؛ در ضمن باید تیک آرشیو شدن استوری‌ها را فعال کرده باشید. علاوه بر روش بالا، می‌توانید تنظیمات زیر را انجام دهید تا در زمان انتشار هر استوری، ذخیره و دانلود استوری اینستاگرام به صورت خودکار در گوشی موبایل‌تان انجام شود:

  • در بخش پروفایل، روی آیکون منو (سه خط افقی) در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه «Settings and privacy» را انتخاب کنید.
  • وارد بخش «Archiving and downloading» شوید.
  • در این بخش برای آرشیو شدن استوری‌ها گزینه «Save story to archive» و برای ذخیره خودکار استوری‌ها در گالری گوشی گزینه «Save story to gallery» را فعال کنید.

2.دانلود استوری‌های اینستاگرام با سایت‌های دانلود استوری

روش دوم برای دانلود استوری‌ها، استفاده از انواع سایت دانلود استوری اینستا است. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند استوری‌های دیگران را بدون نیاز به ورود به حساب کاربری خود و به صورت کاملا ناشناس دانلود کنید.

برای دانلود استوری اینستاگرام سایت انلاین زیادی وجود دارد که کارکرد این سایت‌ها شبیه به هم است و برای دانلود استوری با آن‌ها نیاز به یک لینک دارید. این لینک، معرف صفحه‌ای است که می‌خواهید استوری آن را دانلود کنید. برای یافتن این لینک کافی‌ست وارد پیج موردنظرتان شوید و با زدن 3 نقطه بالا و سمت راست پیج، گزینه «Copy profile URL» را انتخاب کنید تا لینک کپی شود. حالا این لینک را باید در سایت دانلود استوری اینستاگرام آنلاین وارد کنید.

به جای کپی کردن لینک پیج‌ها، می‌توانید نام کاربری آن‌ها را نیز در وب‌سایت‌های دانلود استوری تایپ کنید.

بعد از اینکه یکی از کارهای بالا را انجام دادید، وب‌سایت دانلودر استوری‌های پیج مورد نظر را به شما نمایش می‌دهد و کافی‌ست روی دکمه دانلود زیر استوری موردنظرتان کلیک کنید تا استوری ذخیره شود.

در زیر سایت‌های دانلودر استوری اینستاگرام را برای شما لیست کرده‌ایم که همگی آن‌ها عملکرد مشابهی دارند. با لیست زیر دیگر به دنبال جستجوی سایت دانلود استوری اینستا نخواهید بود!

پیشنهاد مطالعه : دانلود کاور هایلایت اینستاگرام

3.دانلود استوری‌های اینستاگرام با اپلیکیشن موبایل

برای دانلود استوری اینستاگرام آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های موبایل، می‌توانید از برنامه‌های مختلفی استفاده کنید. این برنامه‌ها که هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون طراحی شده‌اند امکان دانلود استوری‌های دیگران را به سادگی فراهم می‌کنند. در زیر به معرفی برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌پردازیم.

برنامه Regrann برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن Regrann یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان برای دانلود استوری است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون در دسترس می‌باشد. این برنامه با رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، به شما اجازه می‌دهد استوری‌های مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

برای استفاده از Regrann کافی‌ست اپلیکیشن را نصب کرده و سپس وارد استوری مورد نظر خودتان شوید. حالا آیکن اشتراک‌گذاری در پایین و سمت راست را بزنید و در بخش پایین مخاطبان، آیکون اپلیکیشن Regrann را انتخاب کنید. با این کار برنامه برای شما باز می‌شود و می‌توانید استوری را به راحتی در گوشی خود ذخیره کنید.

برنامه Story Saver برای اندروید

برنامه Story Saver، اپلیکیشنی مخصوص سیستم عامل اندروید است که برای دانلود استوری اینستاگرام آنلاین طراحی شده است. این برنامه با سرعت بالا و کیفیت خوب، امکان دانلود استوری‌ها را فراهم می‌کند. برای استفاده از این برنامه بعد از نصب آن باید از طریق برنامه وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید و نام کاربری پیج موردنظرتان را وارد کنید. سپس باید روی گزینه «Stories» بزنید تا لیست استوری‌های پیج بارگیری شود. حالا با انتخاب استوری موردنظرتان می‌توانید آن را ذخیره کنید.

برنامه Repost for Instagram برای اندروید و آیفون

یک برنامه دیگر برای ذخیره استوری‌ها Repost for Instagram نام دارد که علاوه بر امکان دانلود استوری، قابلیت‌های دیگری مانند ذخیره عکس و ویدیو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون به صورت رایگان قابل استفاده است؛ اما فقط می‌توانید استوری پیج‌های پابلیک را از طریق آن دانلود کنید.

4.دانلود استوری‌های اینستاگرام با افزونه مرورگر کروم

روش دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه، استفاده از افزونه‌های مرورگر کروم است. این افزونه‌ها یا اکستنشن‌ها به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، استوری‌ها را دانلود کنید. در ادامه به معرفی دو افزونه پرکاربرد می‌پردازیم.

افزونه Chrono Download

Chrono Download افزونه‌ای قدرتمند است که قابلیت‌های برنامه دانلود منیجر شما را به سطحی پیشرفته ارتقا می‌دهد. با استفاده از این افزونه، امکان ذخیره هر نوع محتوای تصویری و ویدیویی که در صفحات وب مشاهده می‌کنید فراهم می‌شود. این ابزار گزینه‌های متنوعی برای دانلود استوری‌ها با کیفیت‌ها و اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد و یکی از ویژگی‌های برجسته آن، توانایی دانلود گروهی استوری‌هاست، به‌طوریکه می‌توانید تمام استوری‌های یک کاربر را یکجا ذخیره کنید!

برای نصب این افزونه می‌توانید نام آن را در گوگل جستجو کرده یا اینجا کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه «Add to Chrome» را بزنید تا افزونه به مرورگر شما اضافه شود. حالا برای استفاده از افزونه و دانلود استوری‌های اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

استوری مورد نظر را در مرورگر کروم باز کنید. دقت کنید که استوری را تا انتها مشاهده نکنید، زیرا در این صورت به صفحه اصلی اینستاگرام منتقل شده و افزونه Chrono Download قادر به شناسایی لیست استوری‌ها نخواهد بود.
روی آیکون افزونه در نوار ابزار مرورگر کلیک کنید.
در صفحه‌ای که توسط sniffer افزونه باز می‌شود، چهار بخش مجزا و چندین لینک دانلود مشاهده خواهید کرد. برای اطمینان از لینک صحیح استوری، به قسمت «remarks» بروید که برای استوری‌های اینستاگرام عبارت «story.instagram» درج شده است.
لینک‌های مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برخی استوری‌ها ممکن است تکراری باشند، زیرا اینستاگرام کیفیت‌های متفاوتی را بسته به سرعت اینترنت کاربران ارائه می‌دهد و این افزونه احتمالا تمامی این نسخه‌ها را برای شما فهرست می‌کند.

افزونه FastSave

اکستنشن FastSave یک افزونه ساده و کاربرپسند برای ذخیره استوری اینستاگرام است. این افزونه با سرعت بالا و کیفیت خوب، امکان دانلود استوری‌ها را فراهم می‌کند. برای استفاده از FastSave، افزونه را نصب کرده و سپس به پروفایل کاربری مورد نظر بروید. با کلیک روی آیکون افزونه، می‌توانید استوری‌ها را دانلود کنید.

5.دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه با ربات تلگرام

یک روش دیگر برای دانلود استوری اینستاگرام آنلاین استفاده از ربات‌های تلگرامی است. ربات‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که عملکرد آن‌ها مشابه است و برای استفاده از آن‌ها لازم است بعد از جستجوی نام ربات و فعال کردن آن، دستورات را دنبال کنید تا امکان ذخیره استوری‌ها از اینستاگرام فراهم شود.

معمولا برای فعال شدن این ربات‌ها بعد از زدن گزینه Start، لازم است ابتدا در یک کانال اسپانسر آن‌ها عضو شوید. بعد از اینکه ربات فعال شد، از شما می‌خواهد لینک استوری یا نام کاربری پیج مورد نظر را وارد کنید تا امکان ذخیره استوری‌ها فراهم شود.

از بین ربات‌های تلگرامی مختلفی که برای این کار وجود دارد، محبوب‌ترین آن‌ها را در زیر لیست کرده‌ایم. توجه داشته باشید که نام ربات‌ها را به شکل دقیق در تلگرام جستجو کنید تا به آن‌ها برسید:

پیشنهاد مطالعه : آموزش استوری گذاشتن حرفه ای در اینستاگرام

بهترین راه ذخیره استوری اینستاگرام چیست؟

بهترین راه برای ذخیره استوری اینستاگرام، بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. اگر به دنبال روش سریع و آسان هستید، استفاده از ربات تلگرام یا سایت‌های دانلود استوری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر می‌خواهید از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند شوید، استفاده از اپلیکیشن موبایل یا افزونه مرورگر می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

تمامی روش‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم کاملا رایگان هستند و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه، استوری موردنظرتان را دانلود کنید. پس با توجه به راحتی خودتان، یکی از آن‌ها را تست کنید.

جمع‌بندی : دانلود استوری اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه، با برنامه و از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در این مقاله سعی کردیم تمامی راهکارهای ذخیره استوری اینستا را به شما معرفی کنیم.

انتخاب از بین سایت دانلود استوری اینستا، اپلیکیشن‌های موبایلی یا سایر روش‌هایی که معرفی شد، به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. در صورت نیاز به دانلود استوری‌های خود می‌توانید از روش آرشیو اینستاگرام استفاده کنید و برای دانلود استوری‌های دیگران، سایت‌های دانلودر استوری گزینه‌های مناسبی هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا